Pagina's

zondag 28 augustus 2011

Mijn persoonlijke ontwikkeling

De vakantieperiode is weer voor de meeste mensen voorbij, de zomer loopt naar haar eind. Als we naar de hoeveelheid regen kijken dat we vanaf juli in Nederland hebben, lijkt de herfst al veel eerder haar entree te hebben gedaan.

Hoe dan ook, het einde van de zomer, een nieuw schooljaar, betekent voor mij dat ik meer naar binnen keer en bedenk welk nieuw “project” ik in mijn persoonlijke ontwikkeling ga opstarten. Soms is dat een cursus of een opleiding volgen, goede voornemens maken, enz. Deze herfst start ik officieel met het naar buiten brengen van de magie van spiritualiteit! De cursussen en workshops die ik jaren geleden gaf heb ik opnieuw bekeken en “gepimpt / herschreven / verdiept”. Ze liggen in de kast te wachten tot ik ze mag gaan geven.
Daarnaast beginnen de ideeën  weer te stromen. Het zijn nog ideeën die ik op tientallen kleine stukjes papier opschrijf. Mijn ervaring leert mij echter dat deze ideeën ook weer tot prachtige cursussen, workshops of inspirerende avonden kunnen leiden!

Neem hier een kijkje om te zien wat er allemaal op de planning staat!
Tot snel!
Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten