Pagina's

donderdag 17 november 2011

Mijn favoriete spel: Het Transformatiespel

Mijn favoriete spel: Het Transformatiespel
Ik verheug me op komend weekend! Dan mag ik weer het Transformatiespel spelen met vriendin P. Met regelmaat staat er in mijn agenda 'TF' vermeld met de naam van een vriendin of vrienden erachter.

Wanneer je dit spel wilt spelen moet je echt een aantal uren uittrekken, maar dan heb je ook wat.
Ik ben me nu dan ook al dagen aan het bezinnen op een goede vraag. Waar wil ik meer van weten, waar wil ik meer duidelijkheid in krijgen voor mijzelf?  Het hebben van een goede vraag is het begin van het Transformatiespel. Met deze vraag bewandel je je levenspad (als je geboren bent, op een natuurlijke wijze - binnen 3x gooien op een engel komen of via een spirituele keizersnede - na drie keer nog niet geboren? gewoon beginnen aan je levenspad!) op het spelbord. Tijdens je 'leven' krijg je inzichten, kom je er achter wat je belemmeringen zijn, test je je intuitie en mag je je dingen bewust worden. En dat op de 4 niveau's die wij in ons leven ook kennen: Fysiek, Emotioneel, Mentaal en Spiritueel.

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met het TF-spel!

1 opmerking:

  1. Het spel spelen, vastlopen en het een jaar later weer oppakken om dan wel weer verder te komen. Een gedenkwaardig moment dat ik op de een of andere manier nog steeds koester als bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen