Pagina's

zondag 20 november 2011

NIEUW! Jaarfeesten vieren

Gisteren heb ik het TF-spel gespeeld....
Een paar weken geleden schreef ik over het jaarwiel en het jaarfeest Samhein dat ik ging vieren....
Afgelopen zomer schreef ik over het leven met de natuur ....
Een half jaar geleden maakte ik mijn blog aan omdat ik de Magie van Spiritualiteit weer wilde uitdragen...

Gisteravond (en -nacht, oeps, de tijd vergeten!) en vandaag heb ik de komende twee jaarfeesten (Yule - eind december en Imbolc - begin februari) helemaal uitgewerkt om met geinteresseerden samen te vieren.
Binnenkort lees je hier wanneer het gaat plaatsvinden, wat de jaarfeesten inhouden en hoe de vieringen er uit komen te zien! Je moet nog heel even wachten, maar snel schrijf ik er meer over op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten