Pagina's

zaterdag 17 maart 2012

Praktijkcentrum de Morgenster

Ik schreef het al eerder...
Vakanties zijn voor mij tijden van bezinning en alle kladjes met aantekeningen omzetten in producten of handelingen. Zo ook de kerstvakantie. In mijn zoektocht naar een nieuwe plek (intussen gevonden bij Angelcorner) kwam ik ook Praktijkcentrum de Morgenster tegen. In de kerstvakantie besloot ik toch eens contact met de eigenaar te zoeken. Intussen hebben we al heel wat heen en weer gemaild en ben ik langs geweest ... het klikte!

Praktijkcentrum de MorgensterPraktijkcentrum de Morgenster biedt een breed scala aan disciplines voor moeders en aanstaande moeders. De praktijk is vooral bekend van de cursus Zwangerschapsyoga, de reflexzonetherapie en de cursus 'Fit voor moeder en baby'. Maar ook voor oefentherapie Mensendieck, klassieke homeopathie en yoga, weten vele mensen de weg naar de praktijk te vinden.


En vanaf september 2012 zal ik met regelmaat de cursus: 'Zwangerschap, spiritueel bekeken en beleven' hier verzorgen. Ook zal ik op 1 september aanwezig zijn op de open dag.

Voor deze bijzondere cursus heb ik dus nu twee cursusplaatsen: Voorburg en Den Haag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten