Pagina's

zondag 2 oktober 2011

Ervaring - beursweekenden najaar 2011

Mijn beursweekenden van dit najaar zitten er helaas weer bijna op!
Gelukkig ben ik volgende week zondag nog aanwezig op de Paranormale Beurs van Stichting Solvitae.
Want wat vind ik het toch leuk om op een Paranormaal Beurs te zijn!

Tijdens de beurzen in de Grote Kerk  en in Rijswijk waar ik weer voor vele mensen een consult Channelen via het automatisch schrift heb mogen doen, ben ik helemaal in mijn hum. Het blijft bijzonder, ook nog steeds voor mij, ondanks al die jaren ervaring, dat het contact met de gidsen altijd lukt en dat het ons (de gidsen en ik vormen een team) zo goed lukt dat de ander er ook echt iets aan heeft.

Het krijgen van "cadeautjes" ervaar ik als geluksmomentjes. Het spiegeltje dat de ander voor mij mag zijn, een bewustwording van iets waar de ander midden in zit en dat ik al achter mij heb gelaten, iemand waarmee het zo klikt dat we ons naar lachen ondanks de traan, het zomaar delen van ervaringen en nog veel meer. Ik ben dankbaar dat ik deze cadeautjes zie en ze ervaar als een geluksmomentje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten