Pagina's

woensdag 6 juli 2011

Individueel consult: Channelen via automatisch schrift

Bij een individueel consult (ongeveer 30-45 minuten)
Channel ik met jouw gids(en) via het automatisch schrift.

Wat houdt het precies in?
Aan de hand van persoonlijke vragen of onderwerpen, waar je meer over wilt weten, kan je een vraag stellen. Ik help je bij het zo duidelijk mogelijk formuleren van de vraag; hoe duidelijker deze gesteld is, hoe duidelijker het antwoord zal zijn. Daarna maak ik contact met jouw gids(en). Wanneer ik mijn hand op het papier zet, gaat mijn pen schrijven (in een ander handschrift dan dat van mijzelf.) Ik 'leen' mijn hand uit aan jouw gids. Hij of zij leidt mijn hand over het papier en communiceert schriftelijk met je.

In het begin zal dit langzaam gaan. Maar na een aantal regels ontstaat er een regelmatig handschrift en zal het sneller gaan. Ik coach je gids hierbij. Het is immers lastig voor hen, omdat ze geen fysiek lichaam hebben en mijn hand gebruiken om de pen te bedienen en de woorden te schrijven.

Ik zal je de brief voorlezen. In een brief staan dingen  zonder emoties, ('Ik hou van jou' kan je bijvoorbeeld op verschillende manier tegen iemand zeggen) deze kan ik tijdens het voorlezen wel aan je doorgeven, omdat ik deze emoties wel gevoeld heb tijdens het channelen.

Daar waar nodig kan je daarna nog verdiepings- en verhelderingsvragen stellen. Je zal echter nooit voorgeschotelde antwoorden krijgen, dit omdat je ook nog zelf moet blijven nadenken. Jij bepaalt zelf de stappen die je neemt in je leven. De gidsen helpen je daarbij  en zetten je aan het denken.

Waar kan je een individueel consult Channelen via automatisch schrift bij mij doen?
Tijdens verschillende beurzen in de omgeving is er een mogelijkheid om een individueel consult bij mij te volgen. Voor een overzicht hiervan kijk bij tabblad agenda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten