Pagina's

donderdag 19 januari 2012

Een nieuwe ruimte!

Zoeken...
Stichting Solvitae sluit na vele jaren haar deuren per 1 maart 2012.
Ik moest dus opzoek naar een nieuwe plek waar ik mijn cursussen en workshops kan geven. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan...

Ik heb nogal wat eisen. Ten eerste moet ik mij er thuis voelen, moet er een klik zijn met de mensen waar ik de ruimte huur. Daarnaast heb ik vele andere eisen:
- Goed bereikbaar met trein, randstadrail, tram en/of bus en natuurlijk niet te vergeten de auto. Een centrale plek dus.
- In Voorburg, of in de buurt van Voorburg.
- Het liefst een centrum waar ik mij bij kan aansluiten.
- Een centrum waar ik energie kan uitwisselen met collega's.
- De ruimte moet er verzorgd en afgestemd uitzien.
- Collega's die zakelijk zijn, hun afspraken nakomen, of te wel waar ik van weet wat ik aan ze heb.
- Maar ook wil ik dat dezelfde collega's open staan voor mijn spiritualiteit, mijn levensvisie: 'Spiritualiteit integreren in je dagelijkse leven'.

Na het Transformatie spel te hebben gespeeld met de vraag: "Wat wil ik met mijn cursussen en workshops na het sluiten van Stichting Solvitae?". Na maanden zoeken en weer opnieuw zoeken en nog een keer. Na het uitgooien van visjes, creëren, het leggen van verschillende contacten is het mij gelukt...

...En gij zult vinden.
Ik heb een plek gevonden die aan al mijn eisen voldoet!


En wat een mooie ruimten zijn er.
Voor het creatieve deel is er het Atelier...


... en voor de Meditaties de Boeddha ruimte



Toeval of niet?
Bestaat toeval? Ik heb immers zelf ontzettend hard gewerkt om een geschikte ruimte te vinden, ik heb vele malen nagedacht of het uitstralen van De Magie van Spiritualiteit nog wel mijn pad was... en toen ineens "vond" ik de site van Angelcorner Jophiël! En alle toeval-kwartjes vielen...
- Het is in mijn oude buurtje! Ik ben begonnen in de van Sevenbergestraat, toen 100 meter verder op in de Melemstraat en Angelcorner Jophiël is weer 100 meter verder op.
- De naam Angelcorner sprak mij erg aan. Soms als ik mijn naam snel schrijf verdwijnt de laatste 'a'. en nu ik de afgelopen weken regelmatig de naam 'Angelcorner' moet schrijven, betrap ik mij erop dat ik per ongeluk Angelacorner schrijf... tot nu toe was ik op tijd met aanpassen!
- En tot slot verzorgt dit centrum  heel erg veel activiteiten met kinderen.
Ik weet niet of toeval bestaat.... Wat ik wel weet is dat ik ontzettend blij en dankbaar ben met mijn nieuwe plek bij Angelcorner Jophiël. (En zij met mij!)

In januari en februari zal ik nog wat cursussen afronden en workshops geven bij Stichting Solvitae en vanaf  1 maart zal ik regelmatig te vinden zijn in Angelcorner Jophiël. Binnenkort zal ik op mijn weblog hier meer informatie over geven.
Zie hiervoor de agenda op mijn weblog en de agenda op de site van Stichting Solvitae en Angelcorner Jophiël


Geen opmerkingen:

Een reactie posten