Pagina's

maandag 21 mei 2012

Susan Smit geeft lezing op Paranormaal Alternatief te Rijswijk


Ik schreef het al eerder: 2 en 3 juni ga ik naar de beurs in Rijswijk.
En wat blijkt.... Susan Smit geeft op zondag 3 juni daar een lezing!
Aangezien ik groot fan ben van haar schrijfsels zal ik er zeer zeker bij de lezing aanwezig zijn. Daarnaast zal zij ook haar boeken signeren.
Ik heb nog wel wat boeken van haar op mijn wensenlijstje staan....





Susan Smit, schrijfster van non-fictieboeken over persoonlijke groei en romans, geeft een lezing.
In 2010 werd zij zwanger van haar eerste kind en dacht niets meer te kunnen toevoegen aan de overvloed aan zwangerschapslectuur, maar bleek toch een belangrijk aspect te missen: de mystieke kant van zwangerschap en geboorte. Op zondag 3 juni geeft zij een lezing met als onderwerp "Zwanger met Lichaam en Ziel". Tevens beantwoordt zij vragen en signeert zij haar boeken. Ook een gesigneerd exemplaar bemachtigen? Ga dan naar De Boekenstand op standnummer 288/ 289. Susan is na haar lezing bij deze stand aanwezig om boeken te signeren.

1 opmerking: