Pagina's

maandag 11 juli 2011

Channel-ervaringen uitwisselen

Workshop:Channel-ervaringen uitwisselen
Data                 : najaar 2011
Tijd                  : 9.30 - 12.00 uur
Duur                 : zaterdag ochtend
Kosten             : € 30,=  incl. lesmateriaal

Beschrijving:
Je hebt één of beide cursussen: 'Channelen via je gedachten' of 'Channelen via automatisch schrift' bij mij gevolgd en je wilt je graag blijven ontwikkelen in het Channelen voor anderen. 


Tijdens deze workshop zullen we onze Channel-ervaringen met elkaar uitwisselen en lekker praktisch bezig zijn met Channelen. Alle activiteiten die in de cursussen aan bod zijn gekomen kunnen nu ook weer gedaan worden. Ik heb verschillende affirmatiekaartjes en lege mandala's, met kleurtjes bij mij. Voor de psychometrie oefeningen wil ik je vragen om zelf ook wat mee te nemen. Het gaat om een bloem, een foto (wel even om toestemming vragen als de persoon nog leeft!) en een voorwerp van jezelf of een ander (bij het laatste ook weer denken aan het vragen om toestemming).

Deze workshop kan doorgang vinden bij een inschrijving van minimaal 4 cursisten en sluit bij de inschrijving van 10 cursisten. Omdat deze workshop nog niet in de agenda staat, wil ik je vragen om contact met mij op te nemen als je geinteresseerd bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten